>YENİ YIL HEDİYELERİM GELDİ

>

 

El Yapımı Özgün Ürün ve Malzeme Satışı Yapanlar İçin Tanıtım Etkinliği nin  düzenlerdiği hediye çekilişinden benim hediyemde geldi.Bu sıra biraz  yoğunluğum olduğundan dolayı biraz geç kaldım yayınlamakta.Pembiş pembiş çok güzel dört tane hediyem geldi Rengim Design  deryadan çok şirin hediyeler .Ellerine sağlık hediye paketlerimde çok özenli olmuş çok şık . Yarında benim hediyem yola çıkacak .


Deryanın pasaj sayfasına tık tık


This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to >YENİ YIL HEDİYELERİM GELDİ

  1. Noyumberry says:

    >Hediyeleriniz çok şık Mine hanım:))Güle güle kullanın..Sevgili Deryanın da ellerine sağlık:)Sevgiyle kalın..

  2. >Sulatnım koşturmacalardan gelemedim süper bir yıl diler seni bu sene İst'a bekler kocaman öperim aşkım mucxx. Edi'n.

  3. MAYdesignorg says:

    >noyumberry saolasın aynen deryaya tekrar teşekkürleredoşummm bende seni izmire bekliom bebem

  4. >inşallah sultanım çok istiyorum öperimmmmmmm

Leave a comment