>KOLU DANTELLİ KAZAĞIMIN ÜZERİMDEKİ HALİ

>

Bu kazağımı burada yayınlamıştım .Şimdide üzerimde fotoğrafladım.Edicim uzun süredir yoksun mutlaka izliyorsundur üzerinde görelim demiştin işte üzerimde🙂Bu gün bir açılıştaydım.Pervin Özdemir seramik sergisi (daha sonraki yazımda yayınlayacağım)Açışın olduğu yer Ege üniversitesi rektörlüğünün bahçesindeki 50.yıl köşkündeydi.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to >KOLU DANTELLİ KAZAĞIMIN ÜZERİMDEKİ HALİ

  1. >çok yakışmış ablacım maşallah tü tü:)))

  2. MAYdesignorg says:

    >canım teşekkür ederim🙂

  3. >Seni yerim ben güzel kadın nasılda özlemişim yahu🙂 En kısa zamanda doya doya yazışmak dileğiyle taş hatunum , Pervin hanımın yazısını da bekliyorum annem ve babamla meslektaş malum🙂 İznik Çini Vakfı'nın danışmanı dersen belki tanıyordur ablam hoca ya babam ünde biliyorsun sanırım mucx

  4. MAYdesignorg says:

    >söylerim canım pervin hocamda uluslararası bir sanatçı.bende seni çok ösledimmmm

Leave a Reply

