>MAYDANOZUN FAYDALARI

>Pazardan en güzel maydanozları alıp iyice yıkıyorum hatta son suyuna biraz sirke atıp 5 dk falan bekletiyorum.Sonra bu santrfüjlü kapta bütün suyunu süzdürüp kavanoza alıyorum içinede beyaz bir peçete kalan nemi çekmesi için .Lazım oldukça kullanıma hazır.Özellikle biz bayanlar içindeki kalsiyum ve ödem çözücü olduğu için bol bol yemeliyiz..

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to >MAYDANOZUN FAYDALARI

  1. ŞÜKRAN says:

    >Sevgili arkadaşım iadei ziyarete geldim iyikide gelmişim bloğunu bir çırpıda okudum ve daha çok inceleyip yorum bırakabilmek içinde favorilerime aldım bile.. verdiğin bilgiler çok faydalı ellerine sağlık..Görüşmek üzere sevgiyle kal..

  2. MAYdesignorg says:

    >şükrancım teşekkür ederim bilgi paylaştıkça çoğalır dimi şekerim🙂

  3. >ama ablası kokusundan iğreti oluyorum, Ömi limon sıkıp yesede bana fenalık basıyor birde dişine doluyor beni seviyormusun bu halimle de böğğk diye ağzını açıyor saksı :9 birde öpsene öpsene demez mi alem ya

  4. MAYdesignorg says:

    >yerim seni bennn :))))))))))))

  5. MAYdesignorg says:

    >Üzerine maydanoz doğrar yerim ehehehehe

  6. >anam sevdim bunu sen ye sultanım :)))

Leave a Reply

