>EN YENİLER

>Buda benim arap bacım .Yaptım ama nereye monte edeceğime karar vermedim.Bebeğin patronu izlediğim bir arkadaştan alıntıdır.Hatırlayamadığım için yazamadım .Eğer kendisi görürse lütfen yorum yazsın bende kaynak göstereyim.Leyyanın zenci bebeğinden bende sizlerin hatırlatmasıyla hatırladım teşekkürler canlar.Kaynak tık

Yoyodan kolye yaptım.Yazın daha hoş olur .Buradaki kumaşları kullandım.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to >EN YENİLER

  1. >çok güzel olmuş canım nereye koysan olur yani eline sağlık…bu leyya nın çanta aplikesiydi ben de bayılmıştım deneme fırsatım olmadı

  2. neduk says:

    >İkisi de çok tatlı olmuş.Zenci kızı Leyya'da görmüş olabilirsin. Çantaya işlemişti sanki gibi hatırlıyorum.Sevgiler.

  3. >çalışmalarınız güzel olmuş ellerinize sağlık.o ilk çalışmanızdaki kızın sahibi Leyya'dır. Yazınıza bu linki ekleyebilirsiniz.http://leyya-craftmania.blogspot.com/sevgiler.

  4. MAYdesignorg says:

    >Ewetttt leyyada görmüştüm saolun arkadaşlar hatırlatmanıza. Yorumlarınıza teşekkürler.

  5. >Aşkım bayıldım çanta yastık tablo olur valla bacıdan

Leave a Reply

