>ÖRGÜ KUMAŞTAN KAPŞONLU ELBİSE

>DİKELİ NEREDEYSE 1 AY OLUYOR AMA ANCA YAYINLIYORUM.FOTOĞRAFLARI CEP TELEFONUYLA ÇEKTİĞİM İÇİN PEK NET DEĞİL.SONRA İYİSİNİ ÇEKERİM.DİKİMİ ÇOK KOLAY VE ÇOK RAHAT BİR ELBİSE.BENİMKİ DİZ HİZASINDA İSTENİLEN BOYDA YAPILABİLİR.KAPŞONUNA ASTAR KONMAMIŞ BENDE ASTARSIZ YAPTIM AMA ASTARLI DAHA İYİ OLACAK.KUMAŞI BURSA PAZARINDAN ALDIM 1..50 MT -7.5 TL.DERGİNİN SAYFASIDA BURADA BAKINIZ


This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to >ÖRGÜ KUMAŞTAN KAPŞONLU ELBİSE

  1. >Valla seni sevdiğimden değil cidden beğendiğimden diyorum seninkisi daha güzel bence

  2. MAYdesignorg says:

    >canım benim teşekkür ederim muckssss

  3. Leyya says:

    >ay orijinali de gayet hoş:)) güle güle kullan sevgili maydesign

  4. MAYdesignorg says:

    >teşekkür ederim leyyacım

Leave a Reply

