>KIZLARRRRR

>Allahım yarabbim bir kızım olmasını çok isterdim .Şunlara baksanıza çok tatlılar .Ben sarışın mavi gözlüyüm .Acaba kızım olsa bana benzermiydi ?🙂 Bir oğlum var 14 yaşında .Saç ve göz rengini tutturamadım .İyi anlaşıyoruz.Allah bozmasın .Neyapalım kız erkek hayırlı evlat olsunlar.Oluşumunda fotosunu en sona koydum🙂


Oluşumun yedi aylık hali

Bu 3-4 yıl önceki hali.


Buda geçen haftaki hali🙂 Herkez anneliği tatmalı .Çok güzel bir duygu.


Kızların fotoğraflarını buradan aldım üye olursanız çok güzel paylaşımlar mailinize geliyor.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to >KIZLARRRRR

  1. >Ay senin yakışıklı da ne güleçmiş o poza bittim kızlara da maşallah darısı bana

  2. MAYdesignorg says:

    >Bebekken çok şeker oluyorlarda büyüyünce işler zorlaşıyor :))Amin canım inşallah .Eminimki çok iyi bir anne olursun .

  3. >Çok yakışıklı bir oğlunuz var. Allah O'na uzun ömür, sağlık ve mutluluk versin.

  4. MAYdesignorg says:

    >Amin hepimizin çocuklarını bizlere bağışlasın.

Leave a Reply

