>MÜTHİŞ SOSLU SALATA (3-4 KİŞİLİK )

>

MÜTHİŞ SOSLU SALATA (3-4 KİŞİLİK )

MALZEMESİ :

1 ADET MARUL
3 ADET YEŞİL SOĞAN
1/2 DEMET DEREOTU

SOSUN MALZEMESİ:

4 YEMEK KAŞIĞI MAYONEZ
1 YEMEK KAŞIĞI KETÇAP
1 TATLI KAŞIĞI HARDAL
1 YEMEK KAŞIĞI İNCE DOĞRANMIŞ FESLEĞEN VEYA 1 TATLI KAŞIĞI KURUTULMUŞ FESLEĞEN(BEN TAZESİNİ TERCİH EDİYORUMBÜYÜK MARKETLERDE VAR MİGROS,KİPA)
2 ADET LİMON SUYU
1 YEMEK KAŞIĞI SİRKE
6 YEMEK KAŞIĞI ZEYTİNYAĞI (BEN 10 KAŞIK KOYUYORUM O ZAMAN MAYONEZ KOYMUYORUM )
1 ÇAY KAŞIĞI TUZ
1ÇAY KAŞIĞI KARABİBER

YAPILIŞI:

YEŞİLLİKLERİDERİN BİR KABA DOĞRAYIN (BEN MARULU ELİMDE PARÇALIYORUM ) SOSUDA ÇATALLA İYİCE KARIŞTIRIP ÜZERİNE BOCA EDİN .(SOSU HAZIR ŞEKİLDE BUZDOLABINDA KAVANOZDA 1 HAFTA KADAR SAKLAYABİLİRSİNİZ)BEN MALZEMEYİ AZALTIP EN SON KEÇİ PEYNİRİ VEYA IZGARA TAVUK EKLEYİP ÖĞÜN OLARAKTA YİYORUM .SİZEDE AFİYET OLSUN .

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to >MÜTHİŞ SOSLU SALATA (3-4 KİŞİLİK )

  1. *ayliz* says:

    >denemek lazım ben çok severim salatanın her türlüsünüellerinize sağlık

Leave a Reply

