>DANTEL VE KUMAŞTAN ABAJUR

>


Bu abajuru kumaş ve ara dantellerden yaptım.Ara dantelleri kumaş boyası ile boyadım.Ucunada kum boncuklar sarkıttım.3 kiloluk yoğurt kabının kapağını tam ortadan delip lambayıda geçirdim.Birazda boncuk .Kumaşıda biraz büzdürünce böyle şık bir abajur oldu.Yalnız ışık loş oluyor.Yapacakların bilgisine :))

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to >DANTEL VE KUMAŞTAN ABAJUR

  1. Taze kahve says:

    >Ben de bi aralar yapmayı düşünmüştüm.Balkonda falan çok hoş olur.Ellerine sağlık canm,sevgiler…

  2. NoEngel says:

    >Merhaba,Ne güzel tasarımlar yapıyorsunuz.Bu güzel yeteneğinizden dolayı sizi tebrik ediyor.Başarılarınızın devamını diliyorum.Sağlıcakla kalın..

  3. MAYdesignorg says:

    >taze kahvecim saol .no engel sanada teşekkür ederim üretmeyi seviyorum🙂

  4. BİLTAN says:

    >Ay bu süper olmuş ellerine sağlık.Sizi yeni ekledim.İzmirli bir arkadaş bulmak ne güzel oldu yaaa….:)

  5. MAYdesignorg says:

    >Bende memnun oldum biltan tam karşıkarşıyayız ben hatay tarafındayım.Aynen üretmek yaşam biçimim🙂

  6. serpil says:

    >Çok beğendim bu fikrinizi, galiba ballkon için ben de yapacağım, kolay gelsin çalışmalarınızda :)sevgiler.

Leave a Reply

